تور تفریحی کشور هند

کشور هندوستان،مراکز دیدنی و تور تفریحی آن

تور تفریحی کشور هند

کشور هندوستان،مراکز دیدنی و تور تفریحی آن

رایتل دائمی رند

خط ایرانسل کارکرده

شماره مزبور را به یک شماره 4 رقمی دلخواه تغییر دهد. در صورت فعال بودن PIN ، هر بار که گوشی خاموش و روشن شود از شما خواهد خواست تا شماره PIN را وارد نمایید.

PUK :
اگر در هنگام فعال بودن PIN سه بار آن را اشتباه وارد نمایید، سیم کارت قفل شده و درخواست PUK می نماید.اگر PUK نیز 10 بار اشتباه وارد شود سیم کارت باطل شده است . پس از صحیح وارد نمودن PUK ، گوشی منتظر دریافت شماره PIN جدید می ماند که با 2 بار وارد نمودن آن، شماره PIN قبلی از حافظه پاک شده و شماره جدید جایگزین آن می گردد.

 

PIN2 :PIN2 هم مانند PIN هست ولی با این تفاوت که برای تنظیم جزئیات اضافی بر روی سیم کارت می باشد . PIN2 برای سیم کارتهای مخصوص مورد استفاده قرار می گیرد . و البته مانند PIN از 4 تا 8 رقم است.

PUK2 :
PUK2 هم مانند PUK برای باز کردن قفل PIN2 که با 3 بار اشتباه دادن قفل کرده است . و مانند PUK اگر 10 بار اشتباه داده شود موجب باطل شدن سیم کارت میشود .

 

Security Code :این کد بر خلاف کدهای Pin و Puk که برای سیم کارت است مربوط به کد گوشی میشود و با دادن این کد گوشی خود را میتوانید قفل کنید . این کد دقیقا 5 کارکتری می باشد و حالت پیش فرض

خط تالیا صفر

خط تالیا در حد صفر

خط تالیا کارکرده

آن بطور عمده 12345 می باشد . با 3 بار اشتباه دادن این کد گوشی قفل خواهد شد و برای بازکردن آن باید کد دیگری که توسط شرکت داده میشود را وارد کرد.

T9 :
حالت T9 حالتی در نوشتار است که توسط آن گوشی بطور خودکار کلماتی که در حال تایپ است را تشخیص می دهد و آنها را چاپ میکند . بطور کلی این حالت به عنوان غلط یاب نیز معروف است . یعنی در موقع تایپ حالت درست کلمات را حدس میزند و تایپ میکند.

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد